lördag 20 mars 2010

Påskhönor

Insåg att det redan är lördag och jag har inte skrivit sedan i måndags. Är det någon som vet var tiden tar vägen? Igår kom Cornelia och stannar tills imorgon, då Björn-Love ansluter. Vilken lycka att få ha båda knoddarna hemma! Annars har det inte blivit mycket gjort idag förutom en massa rättningsjobb. Jag måste skriva omdömen om mina åttor senast imorgon, men det får vänta tills, just det, i morgon! Idag har Corre och jag letat efter en försvunnen programdiskett, men tji fick vi.

4 kommentarer:

  1. Godförmiddag söta du, ja tiden den har sitt eget liv... kul att ha besök av barnen så där. Få rå dem lite. Har du tittat i datorn??? Där glömmer jag ofta mina diskar... ha nu en riktigt god söndag kramar Jeanette

    SvaraRadera
  2. godmorgon goa människa, här skrivs det mycket på bloggen vill jag lova... ha du inte en söt vit höna med pärlor på... läg ut den den är så underbar... Kram Jeanette hälsa den andra godingen i Familjen.

    SvaraRadera
  3. hur tråkigt var det här då.... bara jag och jag och jag.... Kom igen bloggsyster... Saknar dig. kram Jeanette

    SvaraRadera
  4. rosa vita hönan passar perfekt i mitt kök!!! såååå fin! den ska bara kläcka lite fler ägg :) hii!

    SvaraRadera