söndag 14 mars 2010

For you who always bring your camera...


Jag en en av HIK (Händer i Knivsta) tjejerna som sysslar med hantverk. Vi träffas en gång i månaden och inspirerar varandra. Tack tjejer för att ni finns! Emellanåt blir det lite för mycket med jobb och andra trivialiteter och därför är det så underbart att med jämna mellanrum få träffa pysselsystrarna och få en liten skaparkick!
I april ska vi tillsammans lära oss att nunotova. Det innebär att man tovar ihop ull med exempelvis siden eller bomull.
Jag väntar just på en beställd bok som jag är jättenyfiken på. Sedan ska jag beställa material (siden och merinoull) från Åddeboull (www.addeboull.com) som har mycket hög kvalitet på sina produkter.

1 kommentar:

  1. halloj, vilken fin sida... så skir.. är det Cornelia som skapat? Ditt fodral till kameran är så inspirerande sommarvacker... I dag har jag mina små knodds här... just nu en sovstund på söta örat.... kram Jeanette

    SvaraRadera